2019. június 5., szerda

Örkény István: Tóték

Hogy mennyire szerettem ezt a történetet! :D (Bár ilyenkor sosem tudom eldönteni, hogy vajon akkor is ennyire szeretném, ha nem beszélek róla Zsuzsa nénivel drámán, illetve magyaron Judit nénivel)
Én a drámát olvastam, szóval eléggé meglepődtem, mikor mondták a többiek, hogy a regényél már az elején kiderül, hogy Tóték fia meghal, míg ugyebár a drámában valahol a közepén említik ezt meg, szóval így sokkal izgalmasabbá válik a történet. Nem is értem Örkény miért nem így írta meg elsőre. Írhatnék az elnyomásról, a bolond postásról, hogy valójában az Őrnagy magától ilyen elnyomó lenne, vagy csak a környezete volt-e rá hatással, de ezt a sztorit szerintem mindenki ismeri. Inkább ez a bejegyzés csak egy emlékeztető arról, hogy ez létezik, szerettem, és hogy mennnnyire imádtam a magyarórákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése