2016. március 20., vasárnap

David Levithan - John Green: Will&Will

Mikor két évvel ezelőtt megvásároltam a Csillagainkban a hiba c. könyvet, egyenesen rajongni kezdtem John Greenért. Annyira imádtam a történetet, a metaforákat, a hasonlatokat, hogy képes lettem volna még ezerszer is elolvasni. Így hát úgy döntöttem körbenézek még a JG könyvek között, hisz' minden bizonnyal a többi is olyan remek lehet, mint a TFIOS. Hát nem. Nagyon nem. 
Jó, az Alaska nyomában is szuper volt, de a Papírvárosok már nem annyira. Viszont ez a Will&Will... Jézusom...
Sztoriról: Van két Willünk. Az egyik egy hetero, simán nyomi gyerek, a másik pedig egy meleg, depressziós kölyök. Száz oldalon keresztül ismerkedünk velük, milyenek ők, honnan származnak stb. Aztán véletlenül futnak össze egy szexshopban, ahol jót tudnak beszélgetni, ugyanis mindketten épp rossz passzban vannak. Aztán a melegwill összejön Minivel, heterowill legjobb barátjával, szakítanak, és végül egy színházidarab megold mindent. Igen, kesze-kuszának hangozhat, de kb. ez történt. 
Ami azt illeti, egyik karaktert se kedveltem, ami elég ciki. Utáltam az írók stílusát, heterowill iszonyú idegesítő volt, a mellékszereplők is baromi rosszak voltak, szóval... Inkább értékeljük.

Pontszám: 10/6
Többet vártam, John Green!

2 megjegyzés:

  1. Én Tiny Coopert szerettem, ezért még a Hold me closert is bevállaltam, de lehet, menet közben kinőttem ezekből a dolgokból. O.o
    Viszont, lehet, David Levithannak adhatnál még egy esélyt - pl. én nagyon szeretem tőle a Dash & Lily's book of dares-t és a Lover's dictionary is remek, sőt, lehet, még az Every day is tetszene neked! ;)

    VálaszTörlés
  2. Hm, utána nézek majd ezeknek.:D

    VálaszTörlés